Ako podať reklamáciu
Výrobné a farebné odchýlky
Napriek nášmu úsiliu sa výrobným ochýlkam a výkyvom nedá vyhnúť. Odchýlky sa vyskytujú v každej výrobe a predstavujú chybovosť, ktorá vzniká v dôsledku výrobného procesu.
Miernym farebným odchýlkam pri výrobe medzi rôznymi materiálmi a objednávkami sa, žiaľ, nedá úplne zabrániť. Je to spôsobené používaním rôznych materiálov (fotoobrazy, plagáty, oznámenia a priania, fotoknihy, fotografie atď.) a rôznymi výrobnými postupmi. Všetky materiály sa líšia svojimi vlastnosťami, napríklad belosťou materiálu alebo povrchu, a líšia sa aj výrobné metódy, stroje a farby. Preto nie je možné porovnávať farebné výsledky fotoobrazov a tlače fotografií.
Vytvorenie reklamácie
Ak chcete podať reklamáciu na svoju objednávku (napríklad výrobok vyzerá inak ako váš projekt, nie ste spokojní s farbami, výrobok je poškodený a podobne), môžete svoju objednávku otvoriť tu zadaním e-mailovej adresy a čísla objednávky. Upozorňujeme, že reklamáciu nie je možné podať telefonicky.
Po otvorení objednávky môžete kliknúť na tlačidlo Funkcie, ktoré vám ponúkne niekoľko možností. Tu nájdete možnosť podať reklamáciu. Po kliknutí na ňu sa zobrazí okno s formulárom, ktorý môžete vyplniť.
Najskôr musíte uviesť, či sa reklamácia týka celej objednávky alebo len niektorých položiek.
Potom musíte vybrať, či sa sťažnosť týka kvality výrobku alebo dopravy a doručenia.
V prípade kvality výrobku musíte vybrať, či je dôvodom reklamácie kvalita farieb, nepresná reprodukcia obrázkov alebo poškodený výrobok.
V prípade dopravy/doručenia budete musieť vybrať, či je dôvodom poškodený výrobok alebo doručenie, alebo či výrobok ešte nebol doručený.
Po výbere budete požiadaní o poskytnutie príslušných údajov a fotografií. Po vyplnení všetkých polí kliknite na tlačidlo Odoslať. Následne to overíme a budeme vás čo najskôr kontaktovať.