Riešenie problémov na portáli Saal Photo
Občas sa môžu vyskytnúť problémy s portálom Photo Portal alebo sa zobrazí chybové hlásenie. V takýchto prípadoch sme vytvorili sprievodcu riešením problémov krok za krokom, ktorý vám pomôže pokúsiť sa problém vyriešiť. Tieto pokyny vás prevedú procesom identifikácie možných ťažkostí a hľadania vhodných riešení.
Registračný e-mail galérie nebol odoslaný
Skontrolujte históriu e-mailov a skontrolujte, či bol e-mail odoslaný správne. Tu si môžete pozrieť všetky e-maily, ktoré boli odoslané vašim zákazníkom pomocou e-mailového pracovného postupu.
Ak je e-mail uvedený v histórii e-mailov, skontrolujte s koncovým zákazníkom nasledujúce body:
- Spamový filter: E-maily môžu byť blokované alebo označené ako spam filtrami na poštových serveroch odosielateľa alebo príjemcu. Je potrebné skontrolovať, či e-mail neskončil vo filtri spamu.
- Nedoručiteľné e-maily: E-maily sa môžu vrátiť, ak je adresa príjemcu nesprávna, jeho poštová schránka je plná alebo jeho poštový server neprijíma správy. Skontrolujte, či je e-mailová adresa správna.
Ak sa e-mail zobrazí v histórii a skontrolovali ste vyššie uvedené body, ale e-mail nebol prijatý, kontaktujte zákaznícku podporu.
Stále máte problémy?
Ak sa aj naďalej stretávate s problémami, sme tu, aby sme vám pomohli. Obráťte sa na náš tím starostlivosti o zákazníkov a poskytnite nasledujúce informácie:
- Opíšte kroky, ktoré ste vykonali, kým sa objavila chybová správa. Pomôže nám to pochopiť kontext problému.
- Pošlite nám snímku obrazovky problému, ktorý sa u vás vyskytol.
Poskytnutím týchto informácií nášmu tímu zákazníckej podpory prostredníctvom uvedeného formulára budeme môcť lepšie preskúmať problém a poskytnúť vám potrebnú pomoc.