Podanie sťažnosti
Na fotoportáli môžete sťažnosť podať niekoľkými spôsobmi:
1. Odkázať zákazníka priamo na podporu
Zákazníka môžete informovať, aby sa obrátil priamo na náš tím podpory. Prípad preskúmame, záležitosť prešetríme a poskytneme vhodné riešenie.
2. Sťažnosť postúpte sami
Prípadne nás môžete kontaktovať priamo s podrobnosťami o sťažnosti zákazníka a poslať nám správu so všetkými relevantnými informáciami.
3. Odoslať sťažnosť prostredníctvom správy objednávok
Sťažnosť môžete vytvoriť aj v nástroji na správu objednávok.
Zadajte e-mailovú adresu zákazníka a číslo objednávky. Oboje nájdete na svojom fotoportáli v rámci stránky Predajný panel v ponuke Správa objednávok.
Po zadaní kliknite na položku Akcie v pravom hornom rohu, vyberte položku Reklamácia a vyplňte požadované informácie.
Poznámka: Zákazník bude automaticky informovaný, keď bude reklamácia podaná týmto spôsobom.
Možné riešenia reklamácie
Reprodukcia: Ak je to možné, článok rozmnožíme, aby zákazník dostal objednávku rýchlo a správne.
Voucher: V prípade, že je reklamovaný výrobok v poriadku, je možné ho opraviť: Môžeme vám poskytnúť poukaz (vrátane nákladov na dopravu), aby ste si mohli výrobok sami znovu objednať. Výhodou tohto riešenia je, že váš zisk z pôvodnej objednávky zostáva nedotknutý.
Vrátenie peňazí: Na požiadanie môžeme vrátiť sumu za sporný výrobok priamo zákazníkovi. Poznámka: Váš zisk sa zníži o príslušnú sumu.
Ako použiť poukážku na reklamáciu
- Prejdite na webovú stránku spoločnosti Saal Digital a prihláste sa do svojho účtu.
- V rámci stránky Produkty, vyberte produkt, ktorý si chcete znovu objednať.
- Pripravený projekt pridajte do košíka.
- Do poľa Uplatnenie poukazu zadajte kód poukazu, ktorý sme vám zaslali.
- V prípade potreby zadajte adresu doručenia zákazníka.
- Dokončite objednávku.