Odoslať sťažnosť

Podanie sťažnosti

Na fotoportáli môžete sťažnosť podať niekoľkými spôsobmi:

1. Odkázať zákazníka priamo na podporu

Zákazníka môžete informovať, aby sa obrátil priamo na náš tím podpory. Prípad preskúmame, záležitosť prešetríme a poskytneme vhodné riešenie.

2. Sťažnosť postúpte sami

Prípadne nás môžete kontaktovať priamo s podrobnosťami o sťažnosti zákazníka a poslať nám správu so všetkými relevantnými informáciami.

3. Odoslať sťažnosť prostredníctvom správy objednávok

Sťažnosť môžete vytvoriť aj v nástroji na správu objednávok.
Zadajte e-mailovú adresu zákazníka a číslo objednávky. Oboje nájdete na svojom fotoportáli v rámci stránky Predajný panel v ponuke Správa objednávok.
Po zadaní kliknite na položku Akcie v pravom hornom rohu, vyberte položku Reklamácia a vyplňte požadované informácie.
Poznámka: Zákazník bude automaticky informovaný, keď bude reklamácia podaná týmto spôsobom.

Možné riešenia reklamácie

Reprodukcia: Ak je to možné, článok rozmnožíme, aby zákazník dostal objednávku rýchlo a správne.
Voucher: V prípade, že je reklamovaný výrobok v poriadku, je možné ho opraviť: Môžeme vám poskytnúť poukaz (vrátane nákladov na dopravu), aby ste si mohli výrobok sami znovu objednať. Výhodou tohto riešenia je, že váš zisk z pôvodnej objednávky zostáva nedotknutý.
Vrátenie peňazí: Na požiadanie môžeme vrátiť sumu za sporný výrobok priamo zákazníkovi. Poznámka: Váš zisk sa zníži o príslušnú sumu.

Ako použiť poukážku na reklamáciu

  1. Prejdite na webovú stránku spoločnosti Saal Digital a prihláste sa do svojho účtu.
  2. V rámci stránky Produkty, vyberte produkt, ktorý si chcete znovu objednať.
  3. Pripravený projekt pridajte do košíka.
  4. Do poľa Uplatnenie poukazu zadajte kód poukazu, ktorý sme vám zaslali.
  5. V prípade potreby zadajte adresu doručenia zákazníka.
  6. Dokončite objednávku.